Dla kogo?
Office 365 Enterprise E3 jest skierowany do przedsiębiorstw, które nie tylko potrzebują niezbędnych usług i funkcjonalności, ale mają także ambicję, aby zarządzać swoją firmą na najwyższym możliwym poziomie. Można to osiągnąć dzięki specjalnym narzędziom, które pomagają w zapewnieniu zgodności z obowiązującymi przepisami, m.in. w zakresie ochrony informacji i zbierania elektronicznych materiałów dowodowych. Dodatkowo, dzięki Office 365 Enterprise E3 twoja firma jest chroniona przez wielostopniowe zabezpieczenia antywirusowe i antyspam. Możesz też w ramach jednej organizacji dodać nieograniczoną liczbę użytkowników (w planach Business – maksymalnie 300).
Co oferuje Office 365 Enterprise E3?
- Zestaw profesjonalnych narzędzi do pracy i zarządzania firmą, a wszystko to w znanym środowisku Microsoft
- Większą mobilność twoich pracowników, dzięki dostępności usług w chmurze oraz możliwości pracy na wielu różnych urządzeniach (m.in. iPad®, iPhone®)
- Większą efektywność działań poprzez wykorzystanie skutecznych metod współpracy dzięki pracy w chmurze
- Nowoczesne narzędzia do komunikacji z pracownikami i z klientami
- Możliwości zabezpieczenia zasobów swojej firmy na wielu różnych poziomach i w sposób zgodny z najwyższymi światowymi standardami
Poznaj szczegółowo pakiet Office 365 Enterprise E3
Najnowszy pakiet Office ProPlus – w pełnej zainstalowanej wersji
Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher – wszystkie w najnowszej dostępnej wersji, zainstalowane i aktualizowane nawet na 5 komputerach PC lub Mac w ramach jednej opłaty. Możesz pracować zarówno online, jak i offline, nawet gdy nie masz dostępu do swoich urządzeń, dzięki usłudze Office na żądanie.
Aplikacje Office Online (/Usługa Office Online)
Twórz i edytuj swoje dokumenty na różnych urządzeniach, gdziekolwiek jesteś oraz udostępniaj je innym osobom w Twojej firmie. Możecie nawet pracować wspólnie nad tym samym dokumentem jednocześnie i w różnych przeglądarkach internetowych. Office Online to wersje przeglądarkowe aplikacji najnowszego pakietu Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote.
Exchange Online (/Usługa serwera pocztowego)
Poczta e-mail klasy biznesowej ze skrzynką odbiorczą o pojemności 50 GB. Kalendarze z możliwością ich udostępniania innym. Lista kontaktów z informacjami o użytkowniku, m.in. o dostępności online. W prosty sposób zarządzasz kontami email w swojej firmie. Nie musisz kupować serwera ani drogiego oprogramowania.
Komunikator Skype dla Firm (/Usługa wideokonferencji)
Nieograniczone wideokonferencje w jakości HD, nawet do 250 uczestników jednocześnie. Organizuj spotkania poprzez kalendarz Outlook, zapraszaj osoby spoza organizacji. Pozostań w stałym kontakcie dzięki usłudze wiadomości błyskawicznych oraz połączeniom z użytkownikami Skype. Dołączaj do spotkań online ze swojego ulubionego urządzenia, poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Komunikator Skype dla firm dostępny jest w wersji aplikacji internetowej oraz instalowanej lokalnie na urządzeniu.
OneDrive dla firm (/Miejsce na dokumenty)
Usługa OneDrive to wirtualny dysk o nieograniczonej pojemności na wszystkie Twoje dokumenty. Teraz masz do nich dostęp z dowolnego miejsca i urządzenia. Możesz udostępniać je innym i rozwiązać problem przesyłania dużych załączników mailem. Jednocześnie masz pewność, że Twoje dokumenty są chronione przez najnowsze systemy zabezpieczeń.
SharePoint Online (/Platforma współpracy i organizacji pracy)
Sprawniej organizuj i zarządzaj pracą swojego zespołu, dzięki dedykowanym do tego witrynom. SharePoint Online to potężna i funkcjonalna platforma współpracy dla Twojej firmy. Może pełnić funkcję bezpiecznego miejsca do przechowywania, organizowania i udostępniania informacji oraz uzyskiwania do nich dostępu z niemal każdego urządzenia – zarówno przez współpracowników, jak i klientów.
Yammer Enterprise (/Firmowa sieć społecznościowa)
Yammer to wewnętrzna, firmowa sieć społecznościowa, która ułatwia pracownikom łączenie się z odpowiednimi osobami, dzielenie się wiedzą i zarządzanie projektami. Usprawni komunikację i przepływ informacji, co umożliwi Twojej firmie dynamiczny rozwój. Synchronizacja z innymi usługami Office 365 i intuicyjny interfejs sprawią, że korzystanie z niego jest proste i przyjemne.
Portal wideo firmy
Idealne miejsce do umieszczania materiałów wideo w Twojej firmie (filmy szkoleniowe, prezentacje produktu, nagrania z ważnych wydarzeń). Filmy możesz posortować w kanałach tematycznych oraz decydować, kto ma do nich dostęp. Dzięki zastosowaniu technologii strumieniowania wideo wykorzystywanej przez największe serwisy internetowe, możliwe jest płynne odtwarzanie zamieszczonych filmów na różnych urządzeniach.
Aplikacja Delve (spersonalizowane wyszukiwanie)
Delve jest nowatorskim podejściem do problemu znajdowania potrzebnych informacji i materiałów. Wykorzystując technologię Office Graph Microsoftu, nie czeka aż zaczniesz wyszukiwać – zamiast tego podaje ci uporządkowany zbiór informacji, z którego wybierasz to, co jest ci akurat potrzebne. Aplikacja analizuje wiele różnych czynników, aby wyselekcjonować informacje specjalnie dla ciebie i przedstawić je w sposób umożliwiający łatwe i szybkie przeglądanie. Pozwala Ci to być na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie, bez tracenia czasu na żmudne wyszukiwanie.
Samoobsługowa analiza biznesowa
Teraz możesz sprawniej i bardziej świadomie podejmować decyzje, dzięki narzędziom do gromadzenia, wizualizacji i prezentacji danych. Dodatkowe funkcje Excel (PowerView, PowerQuery, PowerPivot i inne) pomagają zgromadzić i uporządkować informacje, które możesz w łatwy sposób zaprezentować swoim współpracownikom za pomocą SharePointa. Pozwoli wam to podejmować istotne decyzje biznesowe, które będą poprzedzone kompleksową, a jednocześnie szybką i prostą analizą.
Zarządzanie aplikacjami w przedsiębiorstwie
Wraz z Office 365 ProPlus otrzymujesz zestaw narzędzi do administracji oprogramowaniem Office na urządzeniach użytkowników (telemetria, zasady grup, aktywacja współużytkowanych komputerów). Pozwala kontrolować użytkowanie udostępnianych aplikacji, monitorować i rozwiązywać pojawiające się problemy (np. zgodność ze starszymi wersjami pakietu Office). Ułatwia instalację nowych pakietów oprogramowania przez użytkowników końcowych, m.in. poprzez dostosowanie wersji do konkretnych grup w firmie.
Zapewnianie zgodności z przepisami i ochrona informacji
Twoje dane firmowe są lepiej chronione przy użyciu funkcji takich, jak zapobieganie wyciekom wrażliwych informacji spowodowanych błędem użytkownika, czy tworzeniu odcisków cyfrowych dokumentu. Możesz także tworzyć raporty o archiwizacji w związku z postępowaniem sądowym oraz raport dziennik inspekcji administratora. Dostępny jest także szereg innych narzędzi, które pomogą chronić dane w Twojej firmie.
Centrum zbierania elektronicznych materiałów dowodowych
Ta funkcja pozwala na rozpoczęcie archiwizowania materiałów dowodowych dotyczących wybranych elementów lub użytkowników (np. konta i witryny SharePoint, skrzynki mailowe). Office 365 gromadzi je w jednym miejscu i możesz z nich skorzystać, kiedy będzie to potrzebne.
Gwarancja bezawaryjności
Wraz z usługą Office 365 otrzymujesz finansową gwarancję bezawaryjnego działania na poziomie 99,9%, zapisaną w umowie świadczenia usługi.
Pomoc techniczna
Pomoc techniczna w sieci Web na poziomie informatycznym oraz telefoniczna pomoc techniczna dostępna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu w przypadku problemów krytycznych.
Active Directory
Integracja z usługą Active Directory w celu łatwego zarządzania poświadczeniami i uprawnieniami użytkownika.
Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
Fizyczne zabezpieczenia i stały monitoring infrastruktury, restrykcyjne procedury dostępu przez pracowników Microsoft, szyfrowanie danych na każdym etapie świadczenia usługi, automatyczne kopie zapasowe dokumentów, przechowywanie danych w granicach regionu, wymuszanie stosowania silnych haseł. Poza tym Microsoft nie przegląda Twoich dokumentów ani skrzynki mailowej oraz nie wykorzystuje ich w celach reklamowych. W dodatku nie są to obietnice, ale pisemna gwarancja w ramach umowy o przetwarzaniu danych.